Samen met Karin, Jan, Jan-Freerk adders gezocht

Jan-Freerk vroeg aan mij of ik zin had  om met mijn moeder adders te gaan zoeken in Utrecht. dat leek me een goed plan. Toen vroegen we ook mijn oom en gingen we met z’n vieren zoeken. na een tijdje zag ik een mannetje en een vrouwtje. helaas verstopt. Toen we later op dezelfde plek terug kwamen zag Jan-Freerk een derde en zagen we weer de 2 zelfde. Uiteindelijk toch nog een foto kunnen maken. Hierna doorgereden naar Arkemheen en hier nog jonge grutto’s en kieviten gezien.

IMG_4266 c

Adder

 

IMG_4265 b

Adder

 

IMG_4264 a

Adder

 

IMG_4276

Grutto

 

 

IMG_4340 a

Kievit

 

 

IMG_4349 a

Grutto

 

IMG_4354 a

Grutto

4 gedachten over “Samen met Karin, Jan, Jan-Freerk adders gezocht”

Geef een reactie

