Samen met mijn oom, tante en nicht naar de WNF Award geweest…….

En ik heb gewonnen! De publieksprijs! Van alle 11,5 duizend inzendingen heb ik gewonnen volgens alle stemmers thuis!!!! Eerst lieten ze alle foto’s voorbij komen en de laatste foto die ze zouden laten zien zou winnen, toen stopte die niet meer op die van mij. Toen dacht ik jammer, maar toen kwam de publieksprijs en toen toch nog gewonnen! Heb een midweek vakantie gewonnen naar een centerpark naar keuze in Nederland, België of Duitsland! voor 6 personen en kost normaal rond de 1000 euro! en een mooie bokaal in de vorm van een beer. ook komt mijn foto in het nieuwste boek van het wereld natuur fonds (-:     Ook een fotoworkshop van Frans Lanting zelf!!! ook was ik even een paar seconden op rtl live te zien. Foto’s zijn gemaakt door Jan Katsman  http://www.jankatsman.wordpress.com

img_643507d_898507d_899207d_899507d_899607d_8997

07d_8984-a

2 gedachten over “Samen met mijn oom, tante en nicht naar de WNF Award geweest…….”

Geef een reactie

