Had geen tijd voor mijn blog dus hier alles in één keer: Biddingbos, Varen in Biddinghuizen,Veluwemeer met mijn nicht en zusje, logeren bij mijn oom en tante.

IMG_2376

Levendbarende hagedis.

IMG_1738

Buizerd roept naar een andere buizerd.

IMG_2375

Levendbarende hagedis maar hier  valt het licht anders.

IMG_2352

Draaihals.

IMG_2175

Grote keizerlibel in de vlucht.

IMG_2243

Bandheidelibel vrouwtje.

IMG_2266

Vrouwtje paardenbijter.

DSC01209 akopie

Gele kwikstaart gaat achter een vliegje aan.

IMG_2289

Bandheidelibel mannetje.

IMG_2020

Vrouwtje grote keizerlibel zet haar eitjes af op een tak.

IMG_2276

Bandheidelibel.

IMG_2277

Copula bandheidelibel.

IMG_2076

Zandloopkever.

IMG_2300

Bruine glazenmaker.

IMG_2108 a

Argusvlinder misschien van een nieuwe populatie in Flevoland.

IMG_2301

Bruine glazenmaker met tegenlicht.

IMG_2305

Sleedoornpage.

IMG_2306

Sleedoornpage.

IMG_2147

Flamingo.

IMG_2174

Grote keizerlibel.

draaihals bewerkt.

Zat heel ver weg dus geen goede foto (maar wel blij mee.)

IMG_2313

Grauwe vliegenvanger.

IMG_2308

Blauwe glazenmaker.

IMG_2363

Draaihals.

2 gedachten over “Had geen tijd voor mijn blog dus hier alles in één keer: Biddingbos, Varen in Biddinghuizen,Veluwemeer met mijn nicht en zusje, logeren bij mijn oom en tante.”

  1. Woww Corné, wat een bijzondere en mooie foto’s weer! Je bent wat mij betreft echt een professionele fotograaf!!!
    Prachtig…hoe krijg je het zo voor elkaar.
    Liefs Gien

    Like

Geef een reactie

